2015. május 30., szombat

A szájreklám a legalakalmasabb módja, ha kereskedésről van szó.



Az elégedett vevő a legjobb reklám!

Az én MLM hálózatépítő munkám + szájreklám=  siker

Ne vedd dicsekvésnek, inspiráló szándékkal írom!  Már öt éve annak, hogy a DXN  ganoderma gombás, arabika féle kávés vállalkozásom, gyémánt fokozatú lett, és azóta is minden hónapban ez teljesülni tud. 
Tudod, hogy miért?
Mert szükségben voltam, nagyon borús jövőkép mutatta magát a nyugdíjba kerülésem idejekor.
Nem szerettem volna kevés nyugdíjból, csupán tengődni, ezzel szemben valami addig elért szinten,vagy még attól is jobban élni, azt nagyon. 


  Tényleg elégedett vagy a legutóbbi vásárlásod kapcsán? 
Jól jártál? 
Örömöt okozott?
Mit vásároltál?
Megmutatod?

Valakitől azt hallottam, hogy a barátnőd, akinek erről a vásárlásodról beszéltél, utána ugyanot, ugyan egy másik fazonú cipőt, de az előzékeny kiszolgálás, és a cipőd színe miatt szintén szintén vásárolt.

Emlékszel? Legutóbb arról beszéltünk, hogy szerintem az én kávés üzletemben, az egyik fő erény a szájreklám!
Szerinted is ugyenez történt, a cipő vásárlásod után is?

A minap egy kedves ismerősöm a Facebooról azt mondta nekem, hogy már ismeri , kóstolta , ízlett  neki az én DXN  ganodermás kávém, de ez az üzlet nem neki való, nem ért hozzá.
Nem neki való dolog ez.

Ezután csak tényleg röviden a szájreklámról beszélgettünk.
Azt rögtön megkérdeztem, hogy mi való akkor neki?
Még azt is kitárgyaltuk, hogy bizony akinek csak éhbére van, szertne többet, akinek nagyon kevés a nyugdíja az szertné valmi plusz bevétellel növelni.
Akinek nyoc cipőboltja van, az törekszik egy következő bolt megvásárlására.
Hogy több legyen , az egészséges  törekvése mindenkinek.


Szívesen tájékoztatlak további információval, beszéljük meg, itt tudod mutatni ennek a módját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése