2014. december 28., vasárnap

Jutalékot kapok a magam és mások fogyasztása után is


Nagyon szerencsés vagyok, mert megtaláltam néhány éve azt az MLM hálózatépítő lehetöséget, amit most már én is csak úgy mutatok be, hogy a ganodermás kávés üzlet. 

A magam fogyasztása után  jutalékot fizetnek, a növekvő fogyasztás után, növekvő jutalékot. Azután is jutalékot fizetnek, ha tőlem valakik, erről értesülve, hozzám csatlakozva, ezt a kávét kezdik fogyasztani. 
Megkostólják a kávét és kérik, mert finom, és mert megismerik az egészségre ható előnyeit.

Azt tapasztalom, hogy nem tudják megállni, hogy ne dicsekedjenek el, most már a maguk kávézási szokásásval másoknak is .

Nekem két hónap kellett ahhoz, hogy már, körülöttem is kialakuljon fogyasztói kőr, a szájreklám most is bizonyitja, hogy csodákra képes
 
Sejtettem, talán több is volt mint sejtés, de bizonyos lett, hogy sok ismerősöm kávéfogyasztó.  Sokat mondó a staisztika! az emberek 70- 80 százaléka naponta kávézik.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése