2014. december 31., szerda

Egy szép fokozatot értem el a DXN üzletben!


December 11. én, a megszokott nagy  érdeklődéssel zajló soros konferenciánkon ragyogóan csillogó gyémánt kitűzőt kapok éppen Böczkös Istvántól. 

Megvallom, már nagyon készültem, vártam már, de természetesen előbb a feltételeket kellett teljesíteni, ez azt jelenti, hogy az üzletépítés során hat egymástól független csoportomnak volt szükséges igazgatói minősülést produkálni. Most decemberre két újabb csoport teljesítette, így azután, gyémánt szinttű törzsvásárló a titulus.

Kérem, ne vegye ezt önző dicsekedésnek senki! Ha nem találtam volna hat kiváló munkatársat, akik szívesen jönnek velem ebben a munkában, hát nélkülük most nem örülhetnék, ezért azután azt mondom, Övék a dicsőség nagyobb része!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése