2015. február 6., péntek

Te hogy vagy programozva?



"A siker nem mérhető dolog, nem olyasvalami,
amit magunkra ölthetünk, vagy amit
bekeretezve a falra akaszthatunk.
A siker az a mély meggyőződés, hogy azzá váltunk,
akivé válnunk kellett; igazi önmagunkká."
George Sheehan




1. fejezet   


Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán. Beleesek.
Áldozat vagyok. NEM az én hibám, hogy beleestem.
Egy örökkévalóságnak tűnik, amíg ki tudok kecmeregni.



2. fejezet
Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán.
Úgy teszek, mintha nem látnám. Megint beleesek.
El sem akarom hinni, hogy újra megtörtént.
MOST SEM az én hibám.
Hosszú idő, amíg megint kimászom.


3. fejezet 


Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán.
Látom, hogy ott van, mégis beleesek.
Szokásommá vált a beleesés.
De a szemem nyitva. Tudom, hol vagyok.
Az ÉN hibám volt. Gyorsan kiugrok.

4. fejezet

Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán.
Kikerülöm.


5. fejezet Sétálok egy másik utcán.



Egy végső jó tanács a magabiztossághoz vezető úton: legyél türelmes! Évtizedek hibás programozását nem lehet 1-2 hónap alatt kijavítani. Kitartó munkával azonban nagy eredményeket tudsz elérni.
Sok sikert kívánok hozzá!   

http://litzlercoffee.com/

Számítok a véleményedre! Megkereslek, ha szeretnél hozzám szólni, vagy ha kérdésed van klikkelj ide 

info@litzlercoffee.com

+36 30 23 33 571  

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése