2015. január 13., kedd

Ha elégedett valaki bármivel is ....





Az elégedett termékhasználó, akár vásárlónak is mondanám, a legjobb reklám!
Ha tétovázunk, megvegyünk e valamit, aminek van nagyobb súlya, akkor egy szellemes és látványos tévéreklámnak, vagy egy ismerős rövidke mondatának: „Én már vettem! Csodálatosan működik!”, befolyásoló ereje lehet.
Nem vitás ezekkel a szavakkal egyetlen médiareklám sem versenyezhet. Első kézből származó, hiteles tapasztalatot közvetítenek, míg a médiareklámokból úgy érezzük, pénzért dicsérik a portékát- nem mindig ragaszkodva tényekhez.
Kétségtelen: a szájreklámoknál nincs hatékonyabb szószólója egy terméknek, vagy szolgáltatásnak. Érthető, hiszen mindenütt jelen van, és észrevétlenül hat. Ebben van az ereje. De ezzel a lopakodó jelenléttel magyarázható az is, hogy eddig még nem annyira ismertük fel, hogy milyen mértékben van itt közöttünk ez a jelenség.
Hát persze, vagyunk, élünk, létezünk, beszélgetünk a barátainkkal. Könyvről, színházról, moziról, öltözködésről. Mondanánk- e egy olyan filmről a  kollegánknak jókat, azt, hogy érdemes megnézni, mert nagy élményt adott, amelyikről a film befejezése előtt már felállnak és elmennek az emberek? A háziasszony küldené e vásárolni a barátnőjét, olyan helyre, ahonnan csalódottan kellett távoznia?


Az MLM üzletben lelkesen dolgozó társaink, nagyra értékelik a szájreklámot, de csak kevesen használják ki. Tudják, hogy szerepe van az üzleti sikerben, valójában azonban nem törődnek vele, ritkán tesznek valamit azért, hogy a fogyasztóik maguk fogalmazzanak meg pozitív véleményeket és terjesszék az ismerőseik között.

A szájreklám az, amit az emberek másoknak mondanak és írnak egy bizonyos termékről szolgáltatásról, vagy tevékenységről. Az ismerőseink közötti információ cserét jelenti.
 

Ez a bejegyzésem még szerkesztés alatt van, de folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése